Reseteaza-ti afacerea dupa criza COVID-19
Nu exista nici o indoiala asupra faptului ca afacerile mici si mijlocii vor fi cel mai rau afectate de aceasta pandemie de COVID-19 in perioada urmatoare. Afacerile mari, au o sansa mult mai mare de supravietuire datorita capitalului acumulat inainte de aceasta crunta pandemie. Din martie, se va putea relua activitatea pentru o buna parte dintre domenii de activitate. In cele ce urmeaza vei afla cum iti poti salva afacerea de la un dezastru aproape imminent apeland la mediul online.
Avand in vedere ca suntem obligati sa asiguram distantarea sociala, este mult mai greu sa putem interactiona, asa va trebui sa ne canalizam atentia pe dezvoltarea afacerii noastre in mediul online si pe o buna comunicare de la distanta cu clientii nostrii. Iti prezentam 3 tehnici pe care le poti aplica incepand de astazi pentru eficientizarea vazanrilor tale in perioada de criza finanicara.
1. Dezvoltarea identitatii online
Primul lucru pe care trebuie sa il faci este sa iti configurezi un profil serios si amplu al afacerii tale in mediul online. Pentru aceasta, Google, ne ofera un instrumnet gratuit si foarte puternic, si anume contul Google My Business. Configurarea contului ne permite sa adaugam informatiile de baza despre compania noastra, pentru a facilita accesul potentialilor clienti. Pe langa informatiile de baza, putem realiza un prim pas pentru SEO Local, si putem seta zona in raza careia dorim sa ne desfasuram activitatea
Configurarea corecta a contului, contribuie la o mai buna intelegerea a afacerii voastre, iar motorul de cautare va clasa afacerea voastra catre un loc fruntas. Un lucru extrem de important pe care trebuie sa il avem in vedere, este realizarea unei campanii de optimizare SEO a site-ului nostru, folosind si tehnicile de promovar SEO Local.
2. Optimizare site personal
Acum este momentul sa acorzi o importanta marita website-ului afacerii tale. Timpul investit in configurarea si optimizarea site-ului va garanteaza pozitionarea superioara in rezultatele oferite de Google. Ce inseamna asta? Practic, motorul de cautare nu va intelege ceea ce voi prezentati in continutul realizat pe site, decat daca noi il vom informa, utilizand metodele cele mai sigure.
Aspectele pe care le vizam sunt legate de keyword resarch, viteza de incarcare a site-ului, realizarea continutului de calitate, optimizarea continutului pentru motorul de cautare. Pentru a te ajuta sa intelegi modul in care functioneaza algoritmul motorului de cautare, am realizat un articolo in care iti prezentam cele mai importante tehnici de optimizare SEO, actualizate.
Daca afacerea ta nu detine inca un site de prezentare, este timpul sa realizezi unul si sa incepi sa iti promovezi businessul!
3. Importanta continutului vizat
Atat pentru retelele de socializare cat si pentru site-ul perosnal, continutul este vital. Realizeaza articole si prezentari care contin informatii de calitate, unice si reprezentative pentru afacerea voastra. Un client doreste sa afle direct de la cumparator toate inforamtiile de care are nevoie, nu doreste sa piarda timp cautand in alte surse informatiile dorite. Daca spre exemplu comercializati articole vestimentare, puteti realiza articole text sau prezentari video in care veti prezenta elementele care va diferentiaza de competitor.
Trebuie sa alocam tot mai mult timp dezvoltarii identitatii afacerii noastre in mediul online, deoarece tendinta merge rapid intr-acolo. Din lipsa timpului sau din comoditate, un numar foarte mare de oameni apeleaza la serviciile online. Te sfatuim sa nu mai stai pe ganduri si sa te apuci de treaba. Realizeaza un blog in care sa abordezi cele mai importante subiecte pe care le descoperiti in zona in care activati, iar daca nu te descurci sa aplici tehnicile prezentate, sau timpul nu iti permite, poti sa apelezi cu incredere la serviciile noastre, si vom demara impreuna o campanie de publicitate care iti va revigora afacerea!
0 Comments